Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris educació musical. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris educació musical. Mostrar tots els missatges

18 d’abril 2017

DIRECTOR ACADÈMIC DEL CONSERVATORI DE MÚSICA ISAAC ALBÉNIZ DE LA DIPUTACIÓ DE GIRONA

“S'ha de poder garantir l'accés a l'educació musical” 

 La persona que defensi que el conservatori és antiquat només és fruit de la seva ignorància 


 Fa falta una gran reforma, però no és fàcil. Són molts diners i hi ha moltes decisions a prendre que no són senzilles; mentrestant anem fent millores a les aules

http://www.elpuntavui.cat/cultura/article/19-cultura/1117379-s-ha-de-poder-garantir-l-acces-a-l-educacio-musical.html