De quina forma s’ha d’orientar la lectura per aconseguir que es transformi en un element de millora personal i social? Quines són les condicions adequades per part del lector i de les lectures realitzades? Com transferir a la realitat els guanys aconseguits amb la lectura?
L’orientació específica del Grup es concreta en l’anàlisi de la contribució de la lectura al desenvolupament personal i social del lector.
PROPOSTES DE LECTURA:
- Contes o narracions: text amb alguna imatge il·lustrativa
- Contes clàssics i contes orals: text de tradició folklòrica, amb personatges arquetípics i simbòlics
- Curtmetratge: producció audiovisual de curta durada
- Imatge i vinyeta: representació visual d'una sola escena
- Contes clàssics i contes orals: text de tradició folklòrica, amb personatges arquetípics i simbòlics
- Curtmetratge: producció audiovisual de curta durada
- Imatge i vinyeta: representació visual d'una sola escena
Marc teòric del grup Desenvolupament Personal i Social:
- MARC DE REFERÈNCIA
- LÍNIES DE TREBALL GRUP DESENVOLUPAMENT PERSONAL I SOCIAL
- LA PAUTA COM A PROPOSTA DE TREBALL
- PRÀCTICA REFLEXIVA
- LLIBRES DE REFERÈNCIA
- Lectures de referència
- Bibliografia
Formen part del grup: Anna Carpena, Olga Cercós, Dolors Estrada, Conrad Izquierdo, Aurora Leal, Assumpció Lisson, Mercè Maeso i Assumpció Vila.
Coordinació: Assumpció Lisson
Col·laboren: Amàlia Ramoneda
Cofundador: Pere Darder
Coordinació: Assumpció Lisson
Col·laboren: Amàlia Ramoneda
Cofundador: Pere Darder
__________________________________________________________
Us oferim un servei de suport a la vostra feina;
_________________________________________________________
Us oferim un servei de suport a la vostra feina;
Si teniu propostes i voleu compartir-les...
Si voleu fer comentaris, aclariments, assessoraments
Escriviu-nos a: alisson@xtec.cat
_________________________________________________________